Page 32 - case_study_print_230x210_combined
P. 32
Стъпките на ЕГ „Иван Вазов“ за Всеки проект „1:1“ е различен и уникален за училището,
цялостна трансформация чрез 1:1 което го прилага, но има основни стъпки, през които
трябва да се мине.
Последователност на стъпките:
2016 – Изграждане на безжична интернет мрежа в цялото
училище. разработен план за внедряване
на модела 1:1;
2017 – Изграждане на безжична интернет мрежа в
общежитието; план за управление и съхранение
на устройствата;
– активиране на Google G Suite за образованието;
идентифициране на потребностите
– обучение на учители по авторските програми на на заинтересованите страни;
Център за творческо обучение „Училище в облака“;
– доставка на мултимедийни проектори и преносими подобряване на технологичната среда
компютри; в училището в т.ч. квалифицирането на
учителите за работа с технологиите и
– сертифициране на трима учители по програмите
Google Certified Educator. дигиталните ресурси; осигуряване на
технологична поддръжка;
2018 – Доставка на още 15 лаптопа ACER B118 с обучения на учителите и сертифициране
чувствителен на допир екран (които заменят всички по програмите Google Certified Educator
интерактивни дъски) за учители, 5 проектора;
Level 1 и 2;
– сертифициране на 23 учители по програмите Google
Certified Educator Level 1 и 2; подкрепа на учителите след обученията;
– Елена Вързилова, учител по български език и възможност за обмяна на опит и добри
литература става лидер на Google Educators Group – практики между учителите;
Пловдив ( GEG Пловдив);
– участие в конференция „Умения за бъдещето“ и подкрепа от страна на родителите и
презентиране на темата „Училище в облака“; общността като цяло;
– първите 3 устройства Chromebook влизат в лесно достъпна техническа поддръжка
училището, експериментира се с безжична връзка и надеждни безжични мрежи;
между компютър и проектор чрез Google Cast;
– първи репортажи по БНТ за трансформацията на измерване степента на прилагане при
училището и ролята на облачните технологии. оценката на ефективността на
дейностите по 1:1;
идентифициране на факторите,
които намаляват ангажираността на
учителите при внедряване на 1:1.
30