Page 35 - case_study_print_230x210_combined
P. 35
2. Стъпки към цялостно дигитализиране Всяко българско училище може да
внедрява G Suite за образованието
Училищата, които внедряват облак, разполагат с
всичко необходимо, за да продължат с цялостно
дигитализиране: при вкарване на нови технологии
необходимите знания, умения и цялостният подход за Финансови причини:
използването им вече са факт. От ключово значение за
училищата е да продължават да подкрепят учителите – облачната платформа G Suite е безплатна за
в надграждането на уменията си и увереността си при училищата;
използване на дигитални технологии.
– разходите за обучение се побират
3. Обмяна на опит и добри практики между български в стандартен училищен бюджет за
и чуждестранни училища квалификация;
– разходите за сертифициране на екипа са
Особено важна крачка напред са организирането на минимални, а ползите – дългосрочни и
обучения и презентации, посещенията за обмяна на всеобхватни;
опит с училища в други държави, които са иноватори в
използването на технологии в образованието. По този – устройствата Chromebook са съизмерими по
начин се насърчава междукултурното сътрудничество и цена или по-евтини от стандартните лаптопи;
създава увереност, че училищата правят верните неща
и не са сами в процеса. – няма дългосрочни разходи за поддръжка и
абонаменти;
4. Сътрудничество между българските училища, без – всички разходи за внедряване са пряка
да напускат класната стая инвестиция в технология и компетентности на
бъдещето, а не на миналото;
Внедряването на G Suite за образованието отваря
вратите за сътрудничество между българските – стотици успешни примери от България могат
училища. Към момента 200 български училища да спестят значителни разходи за обучение.
използват G Suite; те вече работят съвместно и
използват дигиталните технологии, за да създадат
по-добро образователно преживяване и дигитално Всичко това означава, че почти всяко българско
грамотни млади личности. В облака вече се управляват училище може да внедри облак успешно.
междуучилищни проекти, в които ученици и учители
от различни училища работят по обща тема, правят
виртуални разходки до далечни страни или споделят
Google класни стаи. Това е по-скоро прецедент за
българската образователна система.
Училище в облака: внедряване на облачните технологии в град Пловдив и ролята на общинската подкрепа / Публикация на ЦТО / 33