Page 38 - case_study_print_230x210_combined
P. 38

Над 200 организации в България внедряват
                       Google G Suite за образованието, подпомогнати
                       от Център за творческо обучение.


                       Училищата в България са готови да
                       внедряват облачни технологии, стига да бъдат
                       подпомогнати със структуриран процес.



















          Технологиите могат да работят



          за по-добро бъдеще на



          ученици, учители и България.









          Източници:
          1.  Работна група към Министъра на образованието и науката, „Стратегия за ефективно прилагане на информационни и комуникационни технологии в
            образованието и науката на Република България (2014-2020 г.)“. Приета от Съвета за Административна реформа към Министерски съвет на основание на
            Заповеди РД09-1223/23.09.2013 г. и РД09-1676/15.11.2013 г.
          2.  Balanskat, Anja; Bannister, Diana; Hertz, Benjamin et. al., Overview and Analysis of 1:1 Learning Initiatives in Europe. European Commission Joint Research Centre,
            Institute for Prospective Technological Studies.Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2013.
          3.  Работна група, „Стратегия за развитие на образованието в Община Пловдвид 2017 – 2022 г.“.
          4.  Bourgeois, Anna; Birch, Peter; Davydovskaia, Olga, Eurydice Brief: Digital Education at School in Europe. Education, Audiovisual and Cultural Executive Agency, 2019.
          5.  Donally, Jamie, Learning transported: Augmented, Virtual, and Mixed Reality for All Classrooms. International Society for Technology in Education, 2018.
          6.  Публикация на Център за творческо обучение, „Насоки за внедряване на образователни технологии“
          7.  European Commission/EACEA/Eurydice, 2019. Digital education at school in Europe, Eurydice report. Luxembourg: Publications Office of the European Union.
   33   34   35   36   37   38   39   40