Page 8 - case_study_print_230x210_combined
P. 8

Увод





          Настоящото изследване има за цел да разгледа              В отговор на водещия въпрос, ще акцентираме върху
          няколко въпроса от първостепенно значение за              следните точки:
          внедряването на облачни платформи в българските
          училища. Специален фокус се поставя върху                      1.  Какво представлява „Google G Suite
          възможностите и конкурентните предимства,                          за образованието“ за училищната
          които „Облакът“ дава на училища и общини и как се                  администрация и как използването
          променят процесите в тези организации след успешно                 на платформата и инструментите
          внедряване.                                                        могат да трансформират работата по
                                                                             администрирането на едно училище.
          Разглежда се проектът „Училище в облака“, реализиран
          в община Пловдив в периода 2017 – 2019 г. и обхващащ           2.  Какво участие в процеса имат учители,
          всички 52 общински училища.                                        ученици и училищната администрация
                                                                             и каква е връзката с развиването на
          Изследването е базирано на обобщени данни от 44                    дигиталната компетентност, медийната
                                                                             грамотност, умения за общуване, планиране,
          общински училища в гр. Пловдив и конкретни данни от                сътрудничество и подобряване на цялостното
          9 от тях.
                                                                             удовлетворение от преживяването в училище.
          Водещ въпрос е „Как (най-добре) да бъдат                       3.  Каква е ролята на Община Пловдив за
          интегрирани облачната платформа Google G Suite за                  внедряване на технологии в училищата.
          образованието, устройства Chromebook и дейности
          за професионалното развитие на учителите, за                   4.  Как използването на Chromebook устройства
          да се подобрят административните дейности,                         трансформира учебния процес? Опитът на
          компетентностите и уменията на учители и ученици и                 пловдивската Езикова гимназия „Иван Вазов“
          образователната среда в училище?“                                  и внедряването на проекта „Едно към едно
                                                                             (1:1)“ за 8Ж клас.
                                                                         5.  Какви са стъпките по внедряването и до
                                                                             какви изводи можем да достигнем.
















          6
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13