Page 11 - case_study_print_230x210_combined
P. 11
Какво е Chromebook и с Потребителите имат нужда от по-малко технически
какво се различава от умения, за да работят с Chromebook, в сравнение с
другите устройства? настолни компютри и операционни системи.
По този начин обученията за учители за работа с
облачната платформа се превръщат в ускорител на
процесите, но не и в задължително условие за успешно
внедряване.
Най-основно етапите за
внедряване на облак са:
Chromebook (хромбук) е компютър, който работи
с операционната система Chrome OS на Google.
Chromebook са най-често лаптопи. Общото между ФАЗА 1
различните модели е, че работят по цял ден с Натрупване на опит и увереност
едно зареждане на батерията, почти винаги имат
чувствителен на допир екран и други характеристики,
които ги правят много подходящи за ползване в учебна Анализ на нуждите (и проблемите), дизайн
среда, както от учители, така и от ученици. на проекта
Chromebook могат да се използват в един ден от Активация на G Suite и първоначални
различни хора, защото информацията в устройството обучения на екипа
е свързана с профила на човека, който го използва.
Chromebook компютрите са разработени така, че да са
леки и здрави, работят с настолната версия на браузъра Сертифициране на екипа и внедряване на
Google Chrome и поддържат Android приложения G Suite
от Google Play Store. Животът на устройствата е
над 5 години и цената им в повечето случаи е по-
ниска, в сравнение с други устройства с подобни ФАЗА 2
характеристики и функционалности. Chromebook са
№1 устройства в училищното образование в редица Иновации и създаване на ролеви модели
държави, сред които Швеция, Холандия, Дания, САЩ, (повтаряща се)
Австралия и други.
Измерване на напредъка
Внедряването на облака Google G Suite паралелно с
Chromebook може да доведе до значително намаляване
на разходите за техническа поддръжка на компютрите Иновации, подкрепени от дигитални
(няма вируси, обновявания и инсталация на софтуер, технологии
преинсталиране и пр.).
Училище в облака: внедряване на облачните технологии в град Пловдив и ролята на общинската подкрепа / Публикация на ЦТО / 9