В свят на динамични образователни и технологични промени, Google Workspace for Education продължава да подобрява своите инструменти, за да подпомогне преподаватели, ученици и администратори. Този месец представяме вълнуващи нововъведения, които ще улеснят вашата работа и ще подобрят учебния процес.
Обновена библиотека с шаблони в Google Docs
Google представя 40 нови, висококачествени шаблона за документи. Те включват визуално модерни дизайни, раздели за по-добра организация, чипове за данни и готови стилове, които придават професионален вид. Шаблоните са достъпни през галерията с шаблони и предлагат решения за блог постове, бизнес предложения, прессъобщения и много други.
Задавайте ресурси на календара за конкретни организационни единици
Администраторите вече могат да свързват ресурси като стаи, проектори или служебни автомобили с определени организационни единици (OU). Тази нова функционалност предоставя по-добър контрол върху използването на ресурси, като интегрира политики и настройки, специфични за всяка OU, включително тези, свързани с местоположението на данни.
Създавайте напълно стилизирани документи с помощта на Gemini в Google Документи
Нова функция „Помогни ми да създам“ въвежда изцяло нов начин за създаване на документи. С персонализирани подкани, интеграция с файлове в Google Drive и автоматично добавяне на изображения и стилизиран текст, Gemini преобразува празните страници в професионално оформени документи.
Как работи? Просто щракнете, за да създадете в горната част на нов документ, или отидете на Файл > Нов > Помогнете ми да създам, за да започнете. След като опишете документа, който искате да създадете, който включва опцията за изтегляне на съдържание от вашите файлове с помощта на „@ filename“, Gemini ще трансформира вашата празна страница в документ с дълга форма с изображения на корицата, изображения в ред, стилизиран текст, таблици, съдържание от вашите файлове в Диск и др.
Необходим лиценз: Gemini Business, Enterprise, Education, Education Premium, Google One AI Premium
Beta: Мигрирайте съобщения от Microsoft Teams към Google Chat
С новата бета функция организациите могат да прехвърлят разговори от Microsoft Teams директно в Google Chat. Процесът е интуитивен и включва опции за избор на специфични екипи, дата на миграция и интеграция в съществуващите Google Chat пространства.
Това може да стане в рамките на Администраторската конзола в няколко стъпки:
- Първо се свържете с вашия акаунт в Microsoft.След това качете CSV на екипите, откъдето искате да мигрирате съобщенията. Можете да посочите съпоставянето на идентичността на източника към дестинацията, като качите CSV на имейл идентификаторите от източника към целта.
- След това ще въведете началната дата за съобщенията, които да бъдат мигрирани от Teams. След това можете да започнете миграцията на вашите данни.
- И накрая, ще завършите миграцията, като направите мигрираните пространства, съобщения и свързаните с тях данни за разговори достъпни за потребителите на Google Workspace
Подобрения в споменаванията в Google Chat
С новите визуални подобрения, @споменаванията вече се изобразяват като интелигентни чипове. Потребителите могат да избират дали да добавят споменатия човек към разговора или не, а задържането на курсора върху чипа предоставя допълнителна информация за лицето.
Поискайте подпис върху PDF файлове
След успешното въвеждане на eSignature в Google Docs, сега тази функция е достъпна и за PDF файлове в Google Drive. С новите възможности можете лесно да заявявате и проследявате подписи върху PDF документи, като използвате персонализирани полета за данни като телефонен номер, длъжност и фирма. Това улеснява дигитализацията на бизнес процесите без необходимостта от напускане на Workspace.